مجله علمی پژوهشی سازمان نظام پزشکی
جمهوری اسلامی ایران
Journal of medical council of iran
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرم تعارض منافع و تعهدنامه
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
EN
FA
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
دوره 30، شماره 2 - ( 1391 )
نحوه عملکرد جراحان ارتوپد، نسبت به درمان استئوپروز در بیماران مبتلا به شکستگی های استئوپروتیک
ص. 127-121
چکیده
(3955 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(757 دریافت)
حفاظت از آسیب سلول های مویی ناشی از صدا در حلزون گوش خوکچه های هندی آماده سازی شده
ص. 135-128
چکیده
(3675 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(759 دریافت)
مارکرهای آسیب اکسیداتیو پروتئین ها و لیپیدها در بیماران مبتلا به کاتاراکت پیری
ص. 143-136
چکیده
(6753 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2592 دریافت)
اثربخشی درمان شناختی - رفتاری بر کاهش علائم سندرم پیش از قاعدگی
ص. 149-144
چکیده
(3815 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(824 دریافت)
اثر وضعیت آرنج بر قدرت گرفتن دست
ص. 154-150
چکیده
(4375 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(924 دریافت)
اپیدمیولوژیک و برخی ویژگی های معتادان تزریقی بستری در بخش عفونی بیمارستان امام رضا (ع)
ص. 161-155
چکیده
(3577 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(811 دریافت)
شیوع مشکلات رفتاری دانش آموزان ابتدایی در شهرستان های استان تهران
ص. 168-162
چکیده
(6002 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(12032 دریافت)
درمان های دارویی دردهای نروپاتیک (مقاله مروری)
ص. 182-169
چکیده
(7444 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2587 دریافت)
مننژیوم بسیار بزرگ و مهاجم شیار بویایی در یک کودک 13 ساله (گزارش موردی)
ص. 188-183
چکیده
(4586 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1532 دریافت)
لطفا وقتی چاقو را زمین می گذارید قلم به دست بگیرید (نامه به سردبیر)
ص. 189-189
چکیده
(3163 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(601 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS